regeneracja kół dwumasowych lublin

regeneracja kół dwumasowych lublin

zmodyfikowałeś silnik swojego pojazdu, aby miał większą moc – lub jeśli używasz auta do ciężkiego transportu a może holowania - musisz przemienić swoje podwójne koło zamachowe na całkowitą masę Regeneracja kół dwumasowych lublin Takie układy , chociaż generalnie nieco głośniejsze z powodu dźwięku obracania się kół zębatych , są rzeczywiście trwałe i bardziej dostępne , jeśli wymagają wymiany w przyszłości Regeneracja kół dwumasowych lublin Zastąpienie podwójnego koła zamachowego vs aktualizacja do pojedynczego koła zamachowego mają także swoje minusy , korzyści Regeneracja koła dwumasowego lublin W podobny sposób jak wiele części innowacyjnego pojazdu , dwumasowe koła zamachowe spełniają oczekiwania. Z drugiej strony , dwumasowe koła zamachowe minimalizują drgania skrętne w układzie napędowym i inne mające z tym związek z tym drgania i hałasy. Z drugiej strony , koła zamachowe o podwójnej masie są kosztowne i bardziej podatne na awarie niż nieskomplikowane , pojedyncze układy masowe już na pewno jeśli pojazd zostanie zmodyfikowany tak, aby miał większy moment obrotowy. Komplety do konwersji pojedynczej masy mogą zastąpić dwumasowe koło zamachowe zwyklejszym , bardziej odpornym układem. Podczas gdy omawiany system masowy jest nieco głośniejszy niż zestaw podwójnej masy, będzie także bardziej skuteczny , a już na pewno w zastosowaniach z obrotami o dużym momencie obrotowym / niskim biegu jałowym. Natomiast jeśli pojawi się dźwięk podczas korzystania z biegów dźwięk, jaki wywołuje ręczna skrzynia biegów, gdy biegi w skrzyni biegów są w położeniu bazowym i są delikatnie wstrząsane przez silnik – to regeneracja kół dwumasowych jest właściwie nie do pominięcia. Wydaje to odgłosy prawie jak lekki pukanie lub warczenie i nie ma jakiegokolwiek żadnego złego wpływu na skuteczność lub wytrzymałość przekładni lecz jest niezwykle denerwujące mimo iż odgłos w czasie używania biegu dzieje się tylko wtedy , kiedy auto jest na biegu neutralnym , a skrzynia biegów znajdzie się w układzie bazowym. To dwumasowe koło zamachowe to następna część samochodu, która ma za sobą nieunikniony proces „ewolucji”. Tendencja branży motoryzacyjnej do budowy coraz silniejszych silników prowadzi do komplikacji przełożenia tej mocy z silnika na działanie biegów. To oznacza , że większy, solidniejszy silnik potrzebował dużego układu w którym jest sprzęgło i koło zamachowe. W dawnych czasach robiono to zwyczajnie poprzez zwiększenie rozmiaru koła zamachowego, zestawu sprzęgła, a co ma z tym związek skrzyni biegów.

Opracowano przez: Antoś

OFERTA